Ketinate įsigyti naują automobilį?

Prekyba naujais „Chevrolet“ automobiliais baigėsi

Lietuvoje baigta prekiauti naujais „Chevrolet“ automobiliais.

Jūs ir kiti „Chevrolet“ klientai galite būti visiškai tikri, kad „Chevrolet“ vykdys savo įsipareigojimą pasirūpinti Jumis ir Jūsų automobiliu. Visi įgaliotieji „Chevrolet“ atstovai ir toliau teiks automobilių techninės priežiūros paslaugas bei tieks originalias atsargines dalis „Chevrolet“ automobiliams, taip, kaip dabar. Visi mūsų raštu patvirtinti garantiniai įsipareigojimai bei „Chevrolet“ automobilių techninės priežiūros planai lieka galioti taip, kaip tai yra apibrėžta atitinkamoje sutartyje.

Apytiksliai 2 000 „Chevrolet“ techninės priežiūros centrų Vakarų ir Centrinėje Europoje ir toliau veiks bei teiks Jums automobilio techninės priežiūros, garantinio bei negarantinio remonto paslaugas, kurių Jūsų automobiliui gali prireikti ateityje. Lietuvoje ir toliau galėsite naudotis 3 įgaliotųjų remonto centrų paslaugomis. Jų adresus rasite paspaudę šią nuorodą.

Jei reikalinga papildoma pagalba, skambinkite mūsų pagalbos numeriu.
Tel.: 00 36 23 447 394 (anglų kalba)

Gavau produkto atšaukimo remontui laišką. Ką turėčiau daryti?

Vadovaukitės laiške pateiktais nurodymais ir suplanuokite apsilankymą įgaliotajame remonto centre. Norėdami rasti artimiausią įgaliotąjį remonto centrą, pasinaudokite vietos nustatymo įrankiu arba ieškokite informacijos mūsų interneto svetainėje.

Kiek ilgai (kiek metų) „Chevrolet“ tieks atsargines dalis mano automobiliui?

Tieksime originalias „Chevrolet“ dalis mažiausiai 10 metų po to, kai Lietuvoje buvo parduotas paskutinysis naujas „Chevrolet“ automobilis.

„Chevrolet“ automobilį įsigijau išperkamosios nuomos būdu. Ar pasibaigus išperkamosios nuomos sutarties terminui galėsiu grąžinti automobilį, kaip planuota?

Jūsų išperkamosios nuomos sutartis nesikeičia. Tik Jūs ir Jūsų išperkamosios nuomos kompanija galite susitarti dėl kokių nors sutarties pakeitimų.

Įsigijau „Chevrolet“ automobilį, bet jis dar nėra pristatytas. Ar vis tiek gausiu savo automobilį?

Jūsų užsakymas tebegalioja. Informacijos apie automobilio pristatymą kreipkitės į prekybos atstovą, iš kurio pirkote automobilį.

Kodėl „Chevrolet“ nusprendė stabdyti naujų automobilių pardavimą Europoje?

Dėl įvairių nepalankių veiksnių, pastaraisiais metais veikusių Europos automobilių rinką, „Chevrolet“ esami bei prognozuojami verslo rezultatai neatitinka kompanijos lūkesčių. Todėl buvo nuspręsta nutraukti prekybą „Chevrolet“ automobiliais Vakarų ir Centrinės Europos šalyse. Tačiau Rusijoje ir kitose Nepriklausomų valstybių sandraugos šalyse ir toliau bus prekiaujama visa „Chevrolet“ modelių gama. „General Motors“ ir toliau išlaiko savo įsipareigojimus Europai, kaip vienam iš svarbiausių regionų, todėl ateityje visi kompanijos resursai Europoje bus sutelkti stiprinti „Opel“ ir „Vauxhall“ prekių ženklus.

Ar nutraukę prekybą naujais automobiliais Europoje taip pat planuojate nutraukti ir partnerystę su „Manchester United“?

Mūsų partnerystė su „Manchester United“ yra globali, todėl ir toliau planuojame ją tęsti, formuodami „Chevrolet“ prekinį ženklą visame pasaulyje. Ypač didžiuojamės, jog „Chevrolet“ „varlytė“ puošia „Manchester United“ marškinėlius.